Thursday, January 14, 2010

PeNat nyer..

hai...assalamualaikum..sbnrnyer aKu bru blik sklh nie..penat pn ta ilng ag..hehehe..lme ta update blog akuh nie!!arghhh!rindu..ok emm..actually aku tgh pening nie..he3 knp??ie..ntah npe ngn 'kwn' aku sorng nie..dy mrh kt aku coz aku ta bls msj dy ae tu..bkn sngaje ta rply aku bzy sgt smpai ta ingt nk tgk nset aku..bbrape ae lps tuu bru aku prsan..aku tgk ade 5msj n 3mssd col..huhu dr dy..lps tuu aku rply ah msj dy then dy ckp aku dh lupe kt die n lps tuu die ttup nset..ie ape lh dy ni..aku bzy..sori la awk..n miss u la nash..he3..oh yer td kt sklh ade kejadian yg mnarik b'laku..tp aku ta leh ah cite kt korng..nti korng ckp aku prasan plk..hu2..aku hepi gler ah td..he3..hmm..ape lg ek??untk pngtahuan korng..skrg nie aku tgh gler kn ssuatu..teka ape??huhu..lagu lh..aku mnt gler lagu ketika cinta b'tasbih,cukup saja,suara, pnyembuh rindu n mengalah...jgn lupe dgr lgu2 tuu k..best tau..n satu lg
aku dh b'jaya lupekn ssorng..haha blh pcaye ke??btl nie aku ta tipu aku dh
blh lupekn die tu..yahuuu!!b'jye jgk akhrnyer..tp aku ta leh tpu ar
kdng2 t'ringt jgk kt dy..tp ta pe lme2 nnti confirm blh lupe 'sepnhnyer' kt dy
hehe..teka knp aku leh lupekn dy..coz...aku dh ade...huhu..secret..hehehe..
klh yer..oh luper nk ucp thanks kt follower2 aku..i love u all bye..mmmuuuaahhh..


ps:sakit ati ngn ssorng..n dh bley time hakikt..n aku nk care cm ne nk lupekn ssorng dgn cpt..!!tlg akuh!!

No comments:

Post a Comment